Fråga Proffsen

Nina Jansdotter

Hur bygger man ett varumärke på sociala medier?

Nina Jansdotter kring hur man som företagare nätverkar och bygger sitt varumärke på sociala medier

Ordläkaren Anna Källdén - Kampanj R

Välkommen till Kampanj R

Ordläkaren Anna Källdén som är en av initiativtagarna till Kampanj R som drivs av föreningen Slagfärdiga

Leif Svensson, förbundsordförande

Ny medlemsförmån - Småföretagarnas trygghetslösningar

Det sociala skyddsnätet för småföretagare är avsevärt sämre än för anställda

Pasta med oliver, cocktailtomater och tryffel

En maträtt för alla tillfällen med smak av Mediterran

Podcast - ett kommunikationssätt som blir allt populärarare

Nina Jansdotter intervjuar coachen Helene Colak angående varför hon valt att börja podcasta ......

Nina Jansdotter

Konsten att sälja mer via Facebook

Några tips om framgångsrikt Facebookande

Tomas Lydahl författare, föreläsare och inspiratör

Så får du dina kunder att rekommendera dig

Hur kan du få dina kunder att vilja rekommendera sig till sina nätverk.

Tomas Gunnarsson

Att överlista Jante

Om konsten att lyfta sig själv och andra....

Beate Möller

Håll upp självkänslan vid arbetslöshet

Nina Jansdotter intervjuar sin cochkollega Beate Möller om hur man håller uppe självkänslan även om man är arbetslös.

Konsten att bryta en vana

Nina Jansdotter intervjuar Olle Hedberg om varför vissa vanor är så svåra att bryta och hur man gör när man vill ha en förändring.